همانطور که ما جشن دوان
نوشته شده توسط : rshaole

همانطور که ما جشن دوانسلمان از پاکستان گفت که او نه تنها در مورد منشاء جشنواره دوان، بلکه دمبلنجس آماده آموخته، پوشیدن بالشتک یا کیسه کوچکی که در ان عطر خوشبو میریزند و در لباس می گذارند، خوردن دمبلنجس، آماده، chuvstvovaya به خصوص شیرین. "این جشن از تعطیلات سنتی چینی و تلاش از تخصص طعم ساخته شده او را خوشحال.

قبل از جشنواره قایق اژدها، وزارت بین المللی از نفروپاتی بیمارستان doklory Shitszyachzhuanadirektor و 37 نفر خارجی از 13 کشور در جشن دوان را جشن گرفتند. و برگزار سالن "تصور • مزه جشنواره دوان فرهنگی است." بیماران جذابیت فرهنگ سنتی چینی را احساس کنید.

فاروق از پاکستان برای فیلم آنلاین جشنواره سنتی چینی با خانواده های خود به اشتراک گذاشته، اجازه دهید خانواده بیشتر در مورد فرهنگ و سنت چینی را یاد گرفت.

بعد از مراسم، ساده "درج چمن هوش مصنوعی اژدها" از قزاقستان خواسته سابرینا چمن هوش مصنوعی، هوش مصنوعی او گیاهان در زمان، به دقت رعایت آنها و استشمام. پس از او دریافت که آن را نیز یکی از گیاهان دارویی، آن را بارها و بارها ستایش است که طب چینی شگفت انگیز است. او گفت: "من می خواهم با شما این گیاهان فوق العاده است، و من ihv باغ در خانه قرار داده است،".

مدیر گروه بین المللی از Shijiazhuang بیمارستان نفروپاتی رفت، بیماران chtobyKogda مرخص شدند، Mypodarili آنها یک هدیه با ویژگی های چینی. از آنجا که فرهنگ سنتی چین بسیار جذاب برای این بیماری کلیه بیماران خارجی است.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: جشنواره دوان,بیماران مبتلا به بیماری کلیوی ,
:: بازدید از این مطلب : 239
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 تير 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: